ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວ
ສັນຕິພາບ ເອກະລາດ ປະຊາທິປະໄຕ ເອກະພາບ ວັດທະນະຖາວອນ

 

ກະຊວງ ໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ  

ເລກທີ 2119/ປທສ
ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

ວັນທີ 16 ພະຈິກ 2020

 

ຂໍ້ຕົກລົງ

ວ່າດ້ວຍ ການກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

  • ອີງຕາມ ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ສະບັບເລກທີ 17/ສພຊ, ລົງວັນທີ 05 ພຶດສະພາ 2017;
  • ອີງຕາມ ດຳລັດຂອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ສະບັບເລກທີ 22/ນຍ, ລົງວັນທີ 16 ມັງກອນ 2017, ວ່າດ້ວຍການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການເຄື່ອນໄຫວ ຂອງ ກະຊວງ ໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ.

ລັດຖະມົນຕີ ອອກຂໍ້ຕົກລົງ

ໝວດທີ 1
ບົດບັນຍັດທົ່ວໄປ

ມາດຕາ 1 ຈຸດປະສົງ

   ຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້ ກໍານົດຫຼັກການ, ລະບຽບການ, ມາດຕະການ, ຂອບເຂດສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ກ່ຽວກັບການປະຕິບັດງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ເພື່ອສົ່ງເສີມ ແລະ ປົກປ້ອງ ຜູ້ນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ແນໃສ່ຮັບປະກັນການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ, ປະສິດທິຜົນ ແລະ ຍຸຕິທຳ ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນວຽກງານປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ.

ມາດຕາ 2 ການກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

   ການກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແມ່ນການຕິດຕາມກວດກາສະຖານີຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານປະເພດຕ່າງໆ.

ມາດຕາ 3 ການອະທິບາຍຄຳສັບ

   ຄໍາສັບທີ່ນໍາໃຊ້ໃນຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້ ມີຄວາມໝາຍ ດັ່ງນີ້:

  1. ພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ໝາຍເຖິງ ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນທີ່ສັງກັດຢູ່ ກະຊວງໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ທີ່ຖືກແຕ່ງຕັ້ງໃຫ້ປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານສະເພາະກິດໃດໜຶ່ງ;
  2. ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ໝາຍເຖິງ ອຸປະກອນ ຫຼື ພາຫະນະ ທີ່ນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນວຽກງານການວັດແທກ, ວິເຄາະ ແລະ ຊອກຫາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  3. ເປົ້າໝາຍຖືກກວດກາ ໝາຍເຖິງ ບຸກຄົນ, ນິຕິບຸກຄົນ ຫຼື ການຈັດຕັ້ງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ທີ່ນໍາໃຊ້ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຢູ່ໃນ ສປປ ລາວ.

ມາດຕາ 4 ຂອບເຂດການນໍາໃຊ້

   ຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້ ນໍາໃຊ້ສໍາລັບບຸກຄົນ, ນິຕິບຸກຄົນ ຫຼື ການຈັດຕັ້ງ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ທີ່ນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຢູ່ ສປປ ລາວ.

ໝວດທີ 2
ການຕິດຕາມກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

ມາດຕາ 5 ການລົງຕິດຕາມກວດກາການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

   ການລົງຕິດຕາມກວດກາການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ມີ ດັ່ງນີ້:

  1. ນໍາໃຊ້ພາຫະນະ ແລະ ອຸປະກອນກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ປະເພດຄົງທີ່, ເຄື່ອນທີ່, ແບບພົກພາ ແລະ ເຄື່ອງບິນບໍ່ີຄົນຂັບ (Drone);
  2. ປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອລົງຕິດຕາມກວດກາ ຫຼື ປະຈຳການ ໃນສະຖານທີ່ ທີ່ເປັນເປົ້າໝາຍຖືກກວດກາ;
  3. ກວດກາສະເພາະກິດໃດໜຶ່ງ ທີ່ດຳເນີນໄປຕາມແຜນການຢ່າງເປັນປະຈຳ ແລະ ມີກໍານົດເວລາ;
  4. ກວດກາສະຖານທີ່ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານໂດຍກົງ ທີ່ເປັນເປົ້າໝາຍຫຼໍ່ແຫຼມ.

ມາດຕາ 6 ເນື້ອໃນກວດກາ

   ເນື້ອໃນກວດກາການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ມີ ດັ່ງນີ້:

  1. ໃບອະນຸຍາດນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  2. ໃບຮັບຮອງມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ການນໍາເຂົ້າ ແລະ ຕິດຕັ້ງ ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  3. ໃບຢັ້ງຢືນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານຂອງເຄື່ອງບິນບໍ່ມີຄົນຂັບ (Drone);
  4. ທຸກຍ່ານ, ແຖບ ແລະ ຊ່ອງ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  5. ຊອກຫາແຫຼ່ງກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  6. ວັດແທກຄ່າຂໍ້ມູນເຕັກນິກຂອງອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ.

ມາດຕາ 7 ການກວດກາມາດຕະຖານຄວາມປອດໄພການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

   ການກວດກາມາດຕະຖານຄວາມປອດໄພການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ປະຕິບັດ ດັ່ງນີ້:

  1. ກວດຂໍ້ມູນທາງດ້ານເຕັກນິກອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  2. ກວດເລກລະຫັດອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  3. ກວດກາການຮັບຮອງມາດຕະຖານເຕັກນິກ;
  4. ກວດກາວັດແທກການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ, ຄວາມແຮງສະໜາມໄຟຟ້າ, ຄວາມແຮງສະໜາມແມ່ເຫຼັກ, ຄວາມໜາແໜ້ນຕໍ່ກໍາລັງສົ່ງ ແລະ ອັດຕາສ່ວນດູດກືນພະລັງງານສະເພາະ ຕາມລະບຽບການສະເພາະ.

ໝວດທີ 3
ຂໍ້ຫ້າມ

ມາດຕາ 8 ຂໍ້ຫ້າມທົ່ວໄປ

   ຫ້າມບຸກຄົນ, ນິຕິບຸກຄົນ ຫຼື ການຈັດຕັ້ງ ມີ ພຶດຕິກໍາ ດັ່ງນີ້:

  1. ນໍາເຂົ້າ, ຕິດຕັ້ງ, ນໍາໃຊ້ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ຄື້ນສັນຍານຈາກຕ່າງປະເທດ ທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  2. ໃຊ້ຄວາມຮຸນແຮງ, ບັງຄັບນາບຂູ່, ກົດໜ່ວງທ່ວງດຶງ ແລະ ຂັດຂວາງການປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  3. ໃຫ້ການຊ່ວຍເຫຼືອ, ປົກປ້ອງຜູ້ລະເມີດກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ກ່ຽວກັບຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  4. ເປັນສື່ກາງ, ໃຫ້ສິນບົນ ແລະ ຮັບສິນບົນ ເພື່ອຜົນປະໂຫຍດໃນວຽກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  5. ມີພຶດຕິກໍາອື່ນທີ່ເປັນການລະເມີດກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ.

ມາດຕາ 9 ຂໍ້ຫ້າມສໍາລັບເປົ້າໝາຍຖືກກວດກາ

  ຫ້າມຜູ້ໃຫ້ບໍລິການ ແລະ ຜູ້ນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ມີພຶດຕິກໍາ ດັ່ງນີ້:

  1. ນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ບໍ່ຖືກຕາມເປົ້າໝາຍ;
  2. ນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ບໍ່ຖືກຕາມເງື່ອນໄຂທີ່ກໍານົດໄວ້ໃນໃບອະນຸຍາດ;
  3. ປະຕິເສດການສະໜອງຂໍ້ມູນ, ຫຼັກຖານ, ເອກະສານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  4. ໃຫ້ສິນບົນພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  5. ຊຸກເຊື່ອງ, ທຳລາຍອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ທີ່ເປັນຫຼັກຖານຂອງການກວດກາ;
  6. ມີພຶດຕິກໍາອື່ນທີ່ເປັນການລະເມີດກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ.

ມາດຕາ 10 ຂໍ້ຫາມສໍາລັບພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

   ຫ້າມພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ມີ ພຶດຕິກໍາ ດັ່ງນີ້:

  1. ສວຍໃຊ້ຖານະຕຳແໜ່ງ, ສິດອຳນາດ ແລະ ໜ້າທີ່ ເພື່ອຜົນປະໂຫຍດສ່ວນຕົວ;
  2. ເອົາບັດ ຫຼື ເອກະສານຢັ້ງຢືີນການເຮັດວຽກຂອງພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ໃຫ້ບຸກຄົນອື່ນນໍາໃຊ້;
  3. ນໍາເອົາອຸປະກອນກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານປະເພດຕ່າງໆ ທີ່ຕົນຄຸ້ມຄອງໄປນໍາໃຊ້ສ່ວນຕົວ ຫຼື ໃຫ້ບຸກຄົນອື່ນນໍາໃຊ້;
  4. ຮັບສິນບົນ ຫຼື ຕໍ່ລອງກັບເປົ້າໝາຍຖືກກວດກາໃນຮູບການຕ່າງໆ;
  5. ມີພຶດຕິກໍາອື່ນທີ່ເປັນການລະເມີດກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ.

ໝວດທີ 4
ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ການແກ້ໄຂຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ

ມາດຕາ 11 ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ

   ພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ມີ ສິດ ແລະ ໜ້າ  ທີ່ ດັ່ງນີ້:

  1. ກວດກາທຸກຍ່ານຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຢ່າງເປັນປົກກະຕິ, ຕາມການສະເໜີຂອງພາກສ່ວນຕ່າງໆ ແລະ ຕາມທິດຊີ້ນໍາຂອງຂັ້ນເທິງ;
  2. ກວດກາຊອກຫາແຫຼ່ງທີ່ມາຂອງສັນຍານລົບກວນ ແລະ ການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຂອງທຸກສະຖານີ;
  3. ຄຸ້ມຄອງ, ຕິດຕາມກວດກາ ການນໍາເຂົ້າ, ຈຳໜ່າຍ, ຕິດຕັ້ງ, ຜະລິດ ແລະ ສົ່ງອອກ ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  4. ສັ່ງຢຸດຕິການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານຂອງທຸກສະຖານີ ທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບອະນຸຍາດ;
  5. ສັ່ງຢຸດຕິການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານຊົ່ວຄາວຂອງທຸກສະຖານີ ໃນບໍລິເວນຖືກສົງໃສ ທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດການລົບກວນ;
  6. ແກ້ໄຂຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ ຕາມກົດໝາຍ ແລບະ ລະບຽບການ ຂອງ ສປປ ລາວ ແລະ ສາກົນ;
  7. ລົງຕິດຕາມກວດກາ ໃບອະນຸຍາດນໍາໃຊ້ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ປະຈຳປີ;
  8. ລົງຕິດຕາມກວດກາ ການນໍາເຂົ້າອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານຊົ່ວຄາວຂອງທຸກພາກສ່ວນ ທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ;
  9. ປະສານສົມທົບກັບພະແນກໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານແຂວງ, ນະຄອນຫຼວງ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອສ້າງເງື່ອນໄຂໃນການອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  10. ອາຍັດອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ທີ່ບໍ່ມີໃບອະນຸຍາດຮັບຮອງ ຫຼື ໃບຢັ້ງຢືນມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ໃບອະນຸຍາດນໍາເຂົ້າ, ໃບອະນຸຍາດນໍາໃຊ້ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ແລະ ໃບອະນຸຍາດນໍາໃຊ້ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຈາກກະຊວງໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ;
  11. ຄຸ້ມຄອງຂອງກາງທີ່ຢຶດ ຫຼື ອາຍັດໄວ້ ເພື່ອລໍຖ້າຜົນຂອງການພິຈາລະນາ ຂອງຂັ້ນເທິງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;
  12. ກ່າວເຕື່ອນ ແລະ ນໍາໃຊ້ມາດຕະການ ຕໍ່ບຸກຄົນ, ນິຕິບຸກຄົນ ຫຼື ການຈັດຕັ້ງ ທີ່ລະເມີດຕໍ່ກົດໝາຍ ແລະ ຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້;
  13. ກວດກາຂໍ້ມູນທາງດ້ານເຕັກນິກອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ກ່ຽວກັບກໍາລັງສົ່ງ, ຄວາມກວ້າງ (Bandwith) ແລະ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ກ່ອນອອກໃບອະນຸຍາດນໍາໃຊ້;
  14. ກວດກາ, ວັດແທກ ແລະ ຢັ້ງຢືນມາດຕະຖານຄວາມປອດໄພຂອງການກະຈາຍຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ຂອງເສົາຮັບ-ສົ່ງສັນຍານ ແລະ ອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ກ່ອນ ແລະ ຫຼັງການນໍາໃຊ້;
  15. ປະຕິບັດ ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ອື່ນ ຕາມທິດຊີ້ນໍາຂອງຂັ້ນເທິງ, ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ກໍານົດໄວ້.

ມາດຕາ 12 ການແກ້ໄຂຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ

   ພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ເປັນເຈົ້າການຊອກຫາ ແລະ ແກ້ໄຂຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ ຕາມການສະເໜີຂອງທຸກພາກສ່ວນ ແລະ ທຸກກໍລະນີທີ່ກວດພົບເຫັນ ເພື່ອແກ້ໄຂໃຫ້ທັນເວລາ.

   ໃນການແກ້ໄຂບັນຫາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ ໃຫ້ປະຕິບັດ ດັ່ງນີ້:

  1. ຜູ້ທີ່ເປັນເຈົ້າຂອງສະຖານີຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ທີ່ຖືກສົງໃສກໍ່ໃຫ້ເກີດການລົບກວນ ຕ້ອງໃຫ້ຄວາມຮ່ວມມືກັບພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ;
  2. ຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບອະນຸຍາດ ຕ້ອງແຈ້ງໃຫ້ພະນັກງານກວດກາຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ລົງກວດກາແກ້ໄຂ ໃນກໍລະນີສົງໃສວ່າຕົນຖືກລົບກວນ;
  3. ພິຈາລະນາແກ້ໄຂຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນ ຕາມແຕ່ກໍລະນີ ທີ່ເຫັນວ່າມີຄວາມສໍາຄັນ, ບູລິມະສິດ ແລະ ມີເງື່ອນໄຂຄົບຖ້ວນ;
  4. ລົງກວດ ແລະ ແກ້ໄຂດ່ວນໃນ ຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານລົບກວນທີ່ສົ່ງຜົນເຖິງຄວາມປອດໄພແກ່ຊີວິດ;
  5. ຄວບຄຸມສະຖານີຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານ ໄລຍະຊົ່ວຄາວ;
  6. ສັ່ງຢຸດຕິການນໍາໃຊ້, ຖອນການຕິດຕັ້ງ ແລະ ອາຍັດອຸປະກອນຄື້ນຄວາມຖີ່ວິທະຍຸສື່ສານທັງໝົດ ຖ້າເຫັນວ່າມີການນໍາໃຊ້ທີ່ຜິດກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ;
  7. ເຮັດບົດບັນທຶກທຸກຄັ້ງ ຕໍ່ຜູ້ລະເມີດເມື່ອກວດກາພົບເຫັນ.

ໝວດທີ 5
ບົດບັນຍັດສຸດທ້າຍ

ມາດຕາ 13 ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

   ມອບໃຫ້ກົມຄື້ນຄວາມຖີ່, ກະຊວງໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ເປັນເຈົ້າການປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ.

ມາດຕາ 14 ຜົນສັກສິດ

   ຂໍ້ຕົກລົງສະບັບນີ້ ມີຜົນສັກສິດພາຍຫຼັງທີ່ໄດ້ລົງລາຍເຊັນ ແລະ ໄດ້ລົງຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ສິບຫ້າ ວັນ.

ລັດຖະມົນຕີ

ທັນສະໄໝ ກົມມະສິດ

 

ທ່ານຄິດວ່າຂໍ້ມູນນີ້ມີປະໂຫຍດບໍ່?
ກະລຸນາປະກອບຄວາມຄິດເຫັນຂອງທ່ານຂ້າງລຸ່ມນີ້ ແລະຊ່ວຍພວກເຮົາປັບປຸງເນື້ອຫາຂອງພວກເຮົາ.
You can provide comment/feedback on draft legislation to relevant government agencies for improvement before entering into force.
ຖ້າທ່ານມີຄໍາແນະນໍາ/ຂໍ້ສະເໜີ ຕໍ່ ຮ່າງ ນິຕິກໍາ ເພື່ອຊ່ວຍອໍານວຍຄວາມສະດວກໃນການດໍາເນີນທຸລະກິດນໍາເຂົົ້າ ເເລະ ສົ່ງອອກ ຂອງ ທ່ານ, ກະລຸນາດໍາເນີນການຕື່ມແບບຟອມນີ້.

ຂົງເຂດການດໍາເນີນທຸລະກິດ
 
ສາມາດໃຫ້ຂໍ້ມູນສະເພາະ ກ່ຽວກັບ ນິຕິກໍາດັ່ງກ່າວ ທີ່ເປັນອຸປະສັກ ຫຼື ສິ່ງທ້າທາຍໃນການດໍາເນີນທຸລະກິດຂອງທ່ານ.

ຕົວຢ່າງ: ມາດຕາ 8 ຂອງ (ຮ່າງ) ຂໍ້ຕົກລົງ ວ່າດ້ວຍການນໍາເຂົ້ານໍ້າມັນເຊື້ອໄຟແລະ ນໍ້າມັນຫຼໍ່ລື່ນ, ເລກທີ.........../ອຄ, ວັນທີ........... ມີນາ 2025. (300 ຄໍາ)

ຜົນກະທົບຂອງນິຕິກໍາດັ່ງກ່າວ ຕໍ່ການທຸລະກິດຂອງທ່ານແມ່ນຫຍັງ?

ຕົວຢ່າງ: ຂ້ອຍໄດ້ໃຊ້ເວລາຢ່າງໜ້ອຍສອງເດືອນໃນຂັ້ນຕອນຜ່ານແຜນການນໍາເຂົ້າປະຈໍາປີ (Master List) ຂອງບັນດາຂະເເໜງການຂອງລັດ ທີ່ເຫັນວ່າມີຫຼາຍພາກສ່ວນ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສູງ ຫຼື ໃຊ້ເວລາດົນ ເກີນໄປ. (300 ຄໍາ)

ຂໍ້ສະເໜີ ເພື່ອປັບປຸງນິຕິກໍາດັ່ງກ່າວ ທີ່ສາມາດຊ່ວຍແກ້ໄຂສິ່ງທ້າທາຍຂອງ ທ່ານ?

ຕົວຢ່າງ: ຂໍ້ກໍານົດສໍາລັບໄລຍະເວລາໃນການອະນຸມັດ/ຮັບຮອງເເຜນ Master List ໃຫ້ສັ້ນເຂົ້າ. (300 ຄໍາ)

ຜ່ານມາທ່ານສະເໜີຄໍາເເນະນໍານີ້ ຫາອົງການຂອງລັດຖະບານໃດບໍ່?
ຂໍ້ມູນຕິດຕໍ່
ທ່ານ ຕ້ອງການໃຫ້ພວກເຮົາເປີດເຜີຍຄໍາເຫັນຂອງທ່ານຕໍ່ສາທາລະນະ ຫຼື ບໍ່?